Torrare än sahara öknen runt näsan

Just i skrivande stund ligger jag "döds"sjuk i soffan, har åkt på en hemsk förkylning, med hosta och feber och allt som hör till. Det började i fredags på jobbet av jag mådde illa och frös, låg i feber hela helgen, jobbade måndagen och då bröt allt loss, måde skit.. skulle jobbat idag men mår inte bra.
jag HATAR att vara sjuk, jag hatar att vila. jag är en rastlös själ, som hatar att vila och vara ensam.
Så man tänker äcsh jag städar lite här hemma, men man hinner inte mer än att torka av diskbänken inan man ser dubbelt för man mår så illa. Jag vill jobba, men jag vet att jag inte ska, för sist jag jobbade med förkylning höll den í sig i 1 måndad, och i slutet fick jag både öroninflamation och luftrörskatarr, sen är det ju inte vidare snällt att smitta dom andra på jobbet, vilket jag kommer göra med mina nys attacker gånger 500 per dag.
Men nog och snor och baciller.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0