A firend is someone who knows the song in your heart and can sing it back to you when you have forgotten the words

För två sommrar sen träffade jag en jätte trevlig tjej som senare blev en av mina närmsta..
Jag har länge vetat vem denna tjej varit, MEN vi var rebeller som mindre.
Denna tjej är 1 år äldre än mig och vi umgicks i samma kompiskrets men vi tålde verkligen inte varandra.
Även fast vi inte ens pratat med varnadra. Men som av en slump nu på äldre dar så träffades vi genom en gemensam kompis, och den blev en början på en väldigt rolig sommar, vi klickade direkt och umgick väldigt mycket, vi var så lika och tänkte och tyckte likadant i det mesta, samma intressen osv..
Vi festade en hel del tillsammans och hade alltid kul,fikade gjorde vi väldigt ofta också.
vi kunde sitta i timmar och prata om allt och inget. Vi drog iväg på spontankryssningar, grillade , badade solade och bara levde livet.
Men någonting hände, vi gled ifrån varandra, jag hörde av mig ibland och kollade läget men inte hon, och när jag slutade höra av mig så blev det tyst.
Nu umgås jag inte alls med den här tjejen längre, någonting hände längs vägen, jag hör aldrig något från henne och fick inte ens ett Hej då inan hon lämnade staden, jag saknar henne men antar att man glider ifrån vissa ibland


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0