Sportlov

I fredags var jag med tjejerna . åkte hem till drottz , sen till george på stan , drack och hade det trevligt.
vid 12 tiden bestemde vi oss för att dra till tk , senare vart det en massa tjaffs och galen skaper.
Tillbaka till george på efterfest. sen vart det hem och sova :)

image34



Lördagen var en slappar dag hos syster i strängnäs , träffade en fullkastrull senare ;D som jag tycker mkt om!
söndag var också en slappar dag.
Måndagen hjälpte jag syster att städa ur den gammla lägenheten i nyken , hem en snabbis seb vidare hem till drottz som fyllde år :) käkade tårta , mummsi.Sen gick vi hem till Kenny , drack och hade det trevligt sen vart
alla skit tråkiga och skulle kolla film , big no no för mej ocg drottz , vi gick ut , träffade timmy en snabbis.
Tillbaka till Kenny, jag och drottz satt i köket och pumpade musik på hennes mobil och drack öl.
Skrattade så sjukt mkt , och vi åt så sjukt mycket ;D haha!vilken kväll , låter ngra bilder tala för sig själva!

image43



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0