Måndag!!

Jag har inte bloggat på jag vet inte hur länge , men gör ett försök igen att hålla den uppdaterad!
I fredags mötte jag upp friman å jossisen , vi tog en varsin latte på donken och hade det trevligt.
Sen bestemde vi oss för att vi skulle titta på carro som hade bluse konsert.
Och ja , hon sjunger som en gud , man får gåshud över hela kroppen och är stolt över att just denna fina
person har en sån enorm talang , finns ingen annan jag skulle vilja unna hennes röst , du är bäst babe!
Sen knallade vi hem till jossisen i det super kalla vädret , drack vin och visste inte vart kvällen skulle ta oss.
vi slutade iaf på en fest på stan , eller mer krök det var kul , carro joinade oss lite senare också : ).
sen var det hemgång , jossisen stack ju iväg ;) så jag erbjöd friman att sova hoss mig med tanke på att hennes sista buss gått och så blev det. vi sov till halv 2 , hon gick hem till jossisen och hit kom leo den lilla busungen.
Sen vart det middag och sen kom malin&alex och hämtade upp mig och vi åkte hem till syster för att fira stefan.
Mycket trevlig kväll må jag säga även fast alla inte kom som lovat!
På lördagen kom mammsen och hämtade mig , jag körde hem och det gick hur bra som helst (förövrigt har jag min teori på fredag , önska mig lycka till) .
Söndagen bestod bara utav slapp , var hur sliten som hellst .


Kommentarer
Postat av: carroooo!

Åh du är så sööt älskling!!! älskar dig!

2008-02-18 @ 21:51:51
URL: http://carrobill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0