:)

igår var jag med mamma på hennes jobb, gick upp aptidigt,typ halv 6.
Så tidigt har jag nog inte gått upp sen jag vet inte när.Men iaf jag körde till ösertälje station sen tog vi tåget in till stan och sen vidare för att ta tunnelbanan , det kommer in en tunnelbana men dom ber alla gå av för det ska tas ur trafik , vilket skämt , det var sjukt mkt folk och nästa tunnelbana skulle vi bara med så var det bara för annars hade vi fått vänta 10 min till för att kunna ta ropsten tb.så vi trängde oss in , fifan det känndes som om att jag var i kina dom kommer säckert få skaffa sånna när inpackare snart i tunnelbanan.
Väl framme tog vi en promenad till mammas jobb.satte mig och pluggade körkortsteori.
sen gick mamma iväg på möte, jag satt vid internet lite , pluggade lite..
Sen kom mamma tillbaka och jag var vrålhungrig så vi gick och käkade , åt kebabrulle och mamma lasagne.
hur gott som hellst ,men den där kebab rullen är inte att skämta med , hur stooor som hellst , orkade inte ens halva.Sen gick vi förbi ica, köpte lakris , mm :) sen vidare till mammas jobb.
kom dit, vi kollade lite på resor under påsk.sen gick mamma iväg på ett till möte och jag pluggade/internet.
Sen åkte vi home , självklart körde jag ;).
Väl hemma tog jag ett bad och la mig i sängen och slocknade dirr.
Nej nu ska jag ta och plugga mera, måste ju klara teorin .
Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

d bra terese:D plugghäst ska man va!;D haha

2008-02-20 @ 13:59:56
URL: http://josefinefannyfriman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0