Tisdag i strängnäs.

Jaha , kan ju börja med min helg kanske..
I fredags så mötte jag upp friman , robin , daniel och ngra fler på centralen och vi gick till en fest vid sjukhuset.
när vi väl kom ditså var det typ 30 pers i en liten etta , dvs kaos.
så var vell där max 10 min sen drog jag och Paula och hennes kompis marina till sebastian
och drack lite där ett tag,
Efter det gick vi till stanleys där vi mötte tommie mfl..
Den var en riktigt kul kväll om man bortser från att mina tår var mosade av skorna och att
det vart nge bråk vid baren så jag får den "lilla killens (han vägde fan över 100 kg) vikt på min ena fot, aj aj!
Efter stanleys vart det kebaben sen hemgång och bumms i säng!
Lördag kom syster till mig på kvällen och vi drack chamagne och fixade oss.
Vi åkte ner på stan och gick till Cp och mötte upp stefan och micke , anna lämnade stefans bankomatkort och
tog en cider , sen fick vi till olerys (stavning?) mötte upp syrrans kompisar och var där en halv timme.
och efter det var det meningen att vi skulle till Tk men vi mötte upp fylltrattarna micke&stefan och
tog en taxi till nykvarn
Satt där och drack lite och snackade massa blajj , like usual ;D höhö.

Har vell inte hänt så mkt mer , har träffat henke och varit oss syrran typ =).

Grattis syster och Stefan till eran lägenhet i Strängnäs =D!!!!

Nu sitter jag hemma hoss Henke och väntar på att han ska komma hem från jobbet....

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0