Och all snö bara smälter bort!

Jaha då var det måndag igen så det känns verkligen i hela kroppen.
Var segt att gå upp till skolan imorse men med tanke på att jag slarvat mycket med skolan
var det bara att pallra sig upp till skolan.
Jag planerade lite fel med bussarna så kom en kvart försent men sånt som händer,
väl i skolan så var det dataprov , hade inte pluggat men jag klarade  det iaf :).
Sen hade vi lunch och det var inge vidare gott (för kräsen med mat?).
Och efter lunchen hade vi handelsämne men det vart inge plugg ne vi har ju
målat om vårat klassrum så jhonny hade med sig tavlor som jag valde ut att vi skulle ha hehe,
ingen annan verkade så intresserad men det förvånar mig inte, min klass kommer alltid vara som den är :P.
Åkte hem och jag och mamma åkte och lämnade in min mobil på lagning för 3:gngen men går
den sönder en gång till så får jag reklamera den!
Har precis ätit middag med mamma (pappa jobbar över) , ska ner på stan om ett tag och
fika med Fluff & drottzi :) var ett tag sen jag träffade drottz så det ska bli najs .

279495-18


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0